local_shippingDarmowa dostawa już od 100 zł
local_playMożliwość zwrotu do 14 dni
directions_runSzybka dostawa
thumb_up_altMożliwość darmowego grawerunku
thumb_up_altPersonalizowana dedykacja na prezent

 

WARUNKI ZWROTÓW:

  1. Każdy dostępny na sklepie produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym można odesłać do 14 dni, od daty otrzymania paczki, bez podania przyczyny.
  2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas przed upływem terminu do odstąpienia od umowy - w ciągu 14 dni.
  3. Adres do zwrotu produktów: FILIP PILARCZYK PHU DYWANIK, GALERIA DYWANÓW S.C., SILVER-CHARM Spółka Cywilna Ewa Korzeniowska, Filip Pilarczyk. Odbiorca: Filip Pilarczyk, Janczowice 8A, 58-212 Janczowice, tel 503502062.
  4. Przed  możliwością skorzystania prawa do zwrotu prosimy o kontakt poprze  e-mail (biuro@silvercharm.pl) lub telefoniczny (+48 503502062).
  5. W przypadku zwrotu kupujący pokrywa koszty odesłania przedmiotu do siedziby firmy.
  6. Istnieje możliwość zorganizowania podjazdu przez kuriera ze strony naszej firmy.
  7. Jeżeli  towar jest sprzedawany jako drugi gatunek nie podlega  zwrotowi. Nie  podlegają także zwrotowi towary "na zamówienie" - pod klienta - np z wykonanym na zamówienie grawerem.
  8. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: a)- umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy b) - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest realizacja zamówienia biżuterii na zamówienie -  wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta (np. rozmiar, stop metalu inny niż dostępny, szerokość, kolor (powłoka galwaniczna), kamień czy grawerounek) służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb c) - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, gdy brak jest rzeczy w magazynie.
  1. Zwroty dotyczą zakupów konsumenckich w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  2. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
  3. Dokument potwierdzający sprzedaż musi być dołączony do zwracanego przedmiotu.
  4. Przedmiot zwracany musi znajdować się w nienaruszonym stanie.
  5. Zwroty  rozpatrywane będą tylko na podstawie oświadczenia złożonego w e-mejlu lub na piśmie w postaci oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
  6. Zwrot zostanie  uznany dopiero po odebraniu i skontrolowaniu towaru (czy nie był  używany itp). W przypadku uznania zwrotu, zapłacona kwota zostanie zwrócona w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty lub na wskazany przez klienta numer rachunku w przypadku zakupu za pobraniem.
  7. Zwrotu można dokonać osobiście do siedziby naszej firmy lub za pomocą firmy kurierskiej lub paczkomatu, w  przypadku wyboru drugiej i trzeciej formy prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki przed wysyłką oraz ubezpieczenie paczki na czas transportu do wartości przedmiotu.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy zostanie zwrócona kwota za wszystkie przedmioty, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikający z wybranego sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas.
  9. Zwrot należności następuje do 14 dni po otrzymaniu przedmiotu zwrotu.