Regulamin

Właścicielem i  prowadzącym sklep Silver Charm jest firma Silver Charm S.C. Ewa Korzeniowska, Filip Pilarczyk, Os. Kolorowe 1B/1, 58-200 Dzierżoniów, NIP: 8822131778.

   

§1. Opis, ceny  

1. Każdy przedmiot wystawiany na portalu silvercharm.pl jest indywidualnie opisywany.  

2. Opis przedmiotu jest zawsze zgodny z rzeczywistym wyglądem i cechami rzeczy.  

3. Ceny przedmiotów podawane są indywidualnie, są cenami brutto, nie zawierają kosztów dostawy.  

4. Na portalu silvercharm.pl prowadzona jest sprzedaż srebrnej i złotej biżuterii - zawieszek beeds, łańcuszków, bransoletek oraz naszyjników itp.

5. Do każdego przedmiotu powyżej 60 zł dodawany jest gratis - opisany w zakładce "gratisy", chyba że w treści konkretnej oferty zastrzeżono inaczej. Do każdej rzeczy przysługuje tylko jeden gratis z każdego pułapu cenowego.

§2. Zamówienia  

1. przyjmowane są w postaci kliknięcia opcji KUP TERAZ - poprzez dodanie przedmiotu do koszyka, potwierdzenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty. 

2. Dokonując zamówienia klient oświadcza, iż zna niniejszy regulamin i akceptuje jego warunki.  

3. Umowa zostaje  zawarta z chwilą złożenia zamówienia.  

§3. Formy płatności  

1. Przelew bankowy: Klient po złożeniu zamówienia dokonuje wpłaty na konto: Silver Charm S.C. Ewa Korzeniowska, Filip Pilarczyk, Os. Kolorowe 1B/1, 58-200 Dzierżoniów,
Numer konta: 41 1050 1908 1000 0092 6401 4771 Bank ING.

2. Za pobraniem –  płatność przy odbiorze, opcja możliwa do skorzystania po wyborze dostawy firmą kurierską.  

3. Przy odbiorze  osobistym w Dzierżoniowie. Ustalany indywidualnie z klientem.

4. Systemy płatności internetowych:

- PAYU

- PAYPAL

- TPAY

- KLARNA

5. Płatność należy  uiścić w ciągu 7 dni roboczych.  

§4. Koszt dostawy, czas realizacji, odbiór osobisty  

1.  Koszt dostawy za pośrednictwem firmy Inpost jest darmowy dla zamówień powyżej 50 zł.  

2.  Każdy koszt dostawy firmą kurierską DPD lub FEDEX wynosi 15 zł przy wpłacie na konto lub 18 zł przy wysyłce za pobraniem.  

3.  Koszt dostawy jest naliczany dodatkowo, oprócz ceny przedmiotu.  

4.  Realizacja zamówienia w przypadku zakupów dokonanych do godziny 15:30 następuje tego samego dnia roboczego. Przedmioty zakupione po godzinie 15:30 wysyłane są w następny dzień roboczy. Towary zakupione, których brak jest na magazynie wysyłane są w ciągu 1-3 tygodni (na zamówienie).  

5.  Każdy przedmiot kupiony w naszym sklepie można odebrać osobiście w Dzierżoniowie. Przed odbiorem należy skontaktować się z nami telefonicznie lub  e-mailowo.  

§5. Zwroty i rezygnacje        

1.  Każdą rzecz zakupioną na naszych aukcjach można zwrócić bez podania przyczyny.  Termin zwrotu towaru wynosi 14 dni. Można także zrezygnować z zamówienia na każdym jego etapie. Wystarczy złożyć odpowiednie oświadczenie woli mejlowo lub na adres siedziby firmy. Aby termin do zwrotu był zachowany muszą należy nas powiadomić o tym fakcie najpóźniej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

2.  W przypadku zwrotu sprzedający pokrywa równowartość kosztów najtańszej opcji wysyłki do kupującego w pierwszą stronę. Nie podlega zwrotowi dodatkowy koszt wysyłki, wynikający z wybranego przez zamawiającego, innego niż najtańszy koszt dostawy oferowany w naszym sklepie.       

3.  Kupujący pokrywa koszty odesłania przedmiotu.         

4.  Aby zwrócić przedmiot należy skontaktować się z nami przed skorzystaniem z tej możliwości. Zwrot należności następuje do 14 dni.        

5.  Nie podlegają zwrotowi towary "na zamówienie" - pod klienta na przykład z wykonanym według specyfikacji klienta grawerunkiem.

6.  Zwroty dotyczą zakupów konsumenckich w rozumieniu kodeksu cywilnego. Dokument potwierdzający sprzedaż powinien być dołączony do zwracanego przedmiotu.  Przedmiot zwracany zwracany towar winien być w nienaruszony stanie, w przeciwnym wypadku (np. w razie zniszczenia, zaplamienia towaru itp.) może nastąpić zmniejszenie jego wartości zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014  oraz na zasadach wypływających z Kodeksu Cywilnego.

7. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

8.  Zwroty rozpatrywane będą tylko na podstawie oświadczenia woli składanego osobiście, telefonicznie, w e-mailu lub na piśmie dołączonym do zwracanego przedmiotu.

9.  Jeżeli kupujący skorzystał z systemu płatności on-line, w przypadku zwrotu towaru (lub rezygnacji) kupujący pokrywa koszty z tym związane (prowizja 2,5% nie podlega zwrotowi). Jeśli jednak transakcja nie dojdzie do skutku z naszej winy oplata zwracana jest w całości.

10. Zwrot towaru winien nastąpić wraz z gratisami, jeżeli jednak zostanie odesłany sam towar (bez gratisów) - zostanie potrącona należność za gratisowe produkty zgodnie z ich faktyczną ceną.

§6. Gwarancja     


1. Czas trwania rękojmi wynosi 24 miesięcy. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za sprzedany towar, zgodnie z zasadami rękojmi, ujętymi w kodeksie cywilnym. Czas trwania gwarancji wynosi 12 miesięcy.

2. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi obowiązuje w przypadku stwierdzenia wady w towarze przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi lub w przypadku rzeczy używanej przed upływem roku od jej wydania. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady przedawnia się z upływem roku od dnia stwierdzenia wady, jednakże nie wcześniej niż terminy określone w zdaniu poprzedzającym.

3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową.

4. W przypadku stwierdzenia wady fizycznej przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu spoczywa na Konsumencie.

5. Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może: złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy; żądać wymiany produktu na wolny od wad; żądać usunięcia wady.

6. Konsument, nie może odstąpić od Umowy jeżeli wada jest nieistotna.

7. Sprzedawca zaleca w miarę możliwości dołączenie opisu niezgodności towaru z Umową do reklamowanego towaru.

8. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia Konsumenta. W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie Konsumenta za uzasadnione.

9. W przypadku obniżenia ceny, obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

10. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

11. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

12. W przypadku zatajenia wady przez Sprzedawcę upływ terminu nie wyłącza uprawnień z tytułu rękojmi.
Rękojmia/Gwarancja  zostanie rozpatrzona pozytywnie tylko wtedy, gdy przedmiot jest w stanie nienaruszonym, na podstawie dowodu zakupu, złożona pisemnie na adres P.H.U. Dywanik, Filip Pilarczyk, os. Kolorowe 1b/1, 58-200 Dzierżoniów, lub e-mailowo na adres biuro@silverchamr.pl, w języku polskim lub angielskim.

13. Rękojmia/Gwarancja  nie obejmuje wad powstałych w wyniku złego użytkowania oraz stosowania przedmiotu, w tym w szczególności uszkodzeń mechanicznych, wycierania się złocenia, stosowania niewłaściwych środków chemicznych do czyszczenia biżuterii itp. Szersze informacje na temat użytkowania i eksploatacji biżuterii - dane dostarczane są z certyfikatem biżuterii w paczce z zamówionym towarem.

14.Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia się przedmiotu.

§7. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych, podanych przez Klienta w związku z korzystaniem z określonych funkcjonalności Serwisu, jest firma P.H.U. Dywanik, Filip Pilarczyk, os. Kolorowe 1b/1, 58-200 Dzierżoniów, NIP: 8821930081. - dalej jako "administrator".
2. Administrator wskazuje adres e-mail pod którym można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych: biuro@galeriadywanow.pl
3. Dane osobowe podane przez Klienta podczas rejestracji, późniejszej edycji konta w serwisie silvercharm.pl oraz w momencie przystąpienia do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną (np. wypełnienia formularza celem stworzenia swojego profilu w ramach Serwisu, dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym, zamieszczania komentarzy itp), będą przetwarzane przez administratora, przede wszystkim, w celu wykonania zawartej umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną na warunkach opisanych w regulaminie (nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego w ramach usług świadczonych w ramach Serwisu oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji). Podstawę prawną takiego przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „ogólne rozporządzenie o ochronie danych”). Ponadto, dane te będą przetwarzane przez administratora w celu marketingu usług własnych (w przypadkach, gdy przepisy prawa dopuszczają przetwarzanie danych w tym celu bez zgody osoby, której dane dotyczą), w oparciu o podstawę prawną określoną w art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. W przypadku zamówienia przez Klienta Newslettera serwisu silvercharm.pl, Twoje dane będą przetwarzane również w celu świadczenia usługi Newsletter na zasadach określonych w dziale "polityka prywatności" naszego serwisu. W szczególności celem zbierania danych osobowych przez administratora są:
Czynności prawne związanie z umową - nawiązanie, ukształtowanie treści, zmiana, wykonanie lub rozwiązanie stosunku umownego między Sprzedawcą i Klientem
  1. Udokumentowanie stosunków umownych w celach dowodowych przez okres przedawnienia roszczeń z nimi związanych.
  2. W celu realizacji przez administratora praw i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności obowiązków podatkowych.
  3. Marketingu produktów.
  4. Realizacji usługi lub zakupu towaru.
  5. Wysyłki newslettera.
  6. Utworzenia konta na platformie.
4. W przypadku korzystania przez Klienta z możliwości rejestrowania się w Serwisie z poziomu serwisu społecznościowego Facebook lub przez konto Google, administrator otrzymuje z tych serwisów adres e-mail oraz imię i nazwisko Klienta, jeśli zostały one udostępnione.
5. Dane osobowe przekazane / udostępnione przez Klienta mogą być ponadto wykorzystywane przez administratora w innych celach, w przypadku gdy wyrazisz osobną, opcjonalną, zgodę na takie przetwarzanie.
6. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez czas trwania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej w ramach Serwisu oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji przez administratora praw i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności obowiązków podatkowych.
7. Klientowi przysługuje prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania (w przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest usprawiedliwiony interes administratora), prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
8. Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub korzystania z usług w Serwisie jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zarejestrowania się w Serwisie lub skorzystania z usług, które wymagają podania danych osobowych w Serwisie.
9. Wszelkie zgody wyrażone ewentualnie przez Klienta, dotyczące przetwarzania danych osobowych lub przesyłania informacji handlowych mogą być w każdej chwili odwołane. Wszelka korespondencja w ww. zakresie powinna być kierowana do Administratora na adres: biuro@silvercharm.pl
10. Szersze informacje na temat polityki prywatności i plików cookies znajdują się w dziale polityka prywatności. Akceptacja regulaminu stanowi także akceptację postanowień w niej zawartych.
   

§8. Postanowienia końcowe     

1. Do każdego przedmiotu zakupionego w sklepie zostanie dołączony paragon lub faktura VAT 23% (na życzenie klienta) oraz gwarancja.   

2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w sklepie, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży. zatwierdzania i odwoływania cen promocyjnych, oraz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny ze względu na częste zmiany magazynowe w kilku kanałach naszej sprzedaży oraz systemy informatyczne i ich błędy jak także uszkodzenie towaru.     

3. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.     

4. Kopiowanie zdjęć lub opisów serwisu jest zabronione bez pozwolenia właściciela.

5. Klient korzystający z formularza kontaktowego e-mail oraz przez komunikator smartsupp wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych celem udzielenia odpowiedzi na zadanie pytanie.

6. Klientowi przysługuje prawo do wystawienia opinii po zakupie towaru na serwisach trustpilot, google reviews oraz trustspot, jeśli to miałaby być opinia negatywna prosimy jednak o wcześniejszy kontakt  - z pewnością rozwiążemy każdy problem. W związku z przysługującym prawem do wystawienia opinii zastrzegamy sobie możliwość do wystąpienia z prośbą o wystawienie opinii na wyżej wymienionych portalach ( w formie e-maila od serwisu. Udział w opiniach nie jest obowiązkowy, jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wystawienie opinii, prosimy po prostu usunąć e-mail i na niego nie odpowiadać.

7. Ceny okazyjne nie łączą się z innymi promocjami. Bony lub kupony rabatowe nie łączą się ze sobą. Do jednego produktu obowiązuje tylko jedna promocja lub rabat o ile w warunkach promocji nie postanowiono inaczej.

§9 Informacja prawna:

Wyroby z metali szlachetnych (palladu, platyny, srebra oraz złota) wprowadzane do obrotu przez naszą firmę Silver Charm, P.H.U. Dywanik, Filip Pilarczyk są sprawdzane i znakowane zgodnie z Ustawą z dnia 1 kwietnia 2011 roku Prawo Probiercze, Dz. U. 2011 Nr 92 poz. 529. Produkty wytwarzane i importowane przez naszą firmę sygnowane są znakiem imiennym z numerem ewidencyjnym 13 449. Zgodnie z niniejszą ustawą (art. 6, ust. 1, pkt. 1) nie są objęte cechami i znakami probierczymi wyroby, w których masa części wykonanych ze stopu metali szlachetnych jest mniejsza niż:

a) 1 gram – dla stopów platyny,

b) 1 gram –dla stopów złota,

c) 5 gramów –dla stopów srebra.

znak imienny Silver Charm, P.H.U. Dywanik, Filip Pilarczyk